X

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Een klacht melden

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info(at)kefpro(punt)eu  of nog liever via ons contactformulier. (ordernummer graag vermelden)

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

JE KUNT GEWOON BESTELLEN
Maar vanaf zaterdag 7 December  
t/m woensdag 28 December 2024
kunnen wij niets verzenden en
ook geen e-mails beantwoorden.
Daarna staan wij weer 100 % voor je klaar!