Contact met 4x4Life / telefonische klantenservice
Bij 4x4Life draait alles om efficiëntie.
Om ons prijspeil zo laag mogelijk te houden hebben wij alles wat niet strikt noodzakelijk is geschrapt.
Waarom zou jij betalen voor een helpdesk die je toch niet gebruikt?
Waarom zou jij betalen voor lange telefoongesprekken als we ook alles efficiënt via de e-mail af kunnen handelen?
We proberen een zo duidelijk mogelijk website te hebben.
Heb je toch vragen, vul dan het contact e-mail in. (zie menu balk)
Indien gewenst zullen we je terug bellen.
Wat zijn de openingstijden?
4x4Life is geen fysieke winkel en heeft geen vaste openingstijden.
U kunt wel op afspraak bij ons terecht voor het verkrijgen van adviezen en het bekijken van producten.
Een afspraak is eventueel mogelijk in de avonduren of of zaterdagochtend.
Voor verdere info/advies kunt U een email sturen via het MENU - CONTACT.
Kan ik met een Buitenlands BTW nummer op BTW nul tarief kopen?
Dit is mogelijk onder bepaalde voorwaarden.
- Alleen bij een producten met een minimale netto verkoopprijs / order waarde exclusief bijkomende kosten van € 121.00 incl. 21 % BTW.
- Dit dient voor de bestelling aangevraagd te worden. Als bewijs eigenaar BTW nummer hebben wij een verklaring van eigendom BTW nummer nodig, deze kunt U ons e-mailen.
- Deze verklaring kunt u verkrijgen bij de Belastingdienst of Kamer van Koophandel.
- Na akkoord KEFPRO kunt U de order invoeren. KEFPRO zal daarna de BTW verleggen en een juiste factuur sturen. De BTW wordt alleen op de product waarde in mindering gebracht.
- Dit alles dient te geschieden voor verzending. Achteraf mag dit niet gedaan worden. Dit kan ook niet bij afhalen, alleen bij verzending.
- Over de verzendkosten wordt wettelijk wel BTW berekend.
- Er wordt geen BTW gecrediteerd. Het juiste factuur bedrag dient middels de BTW nul factuur door U betaald te worden.
Hoe kan ik betalen?
Betalen per IDEAL (dit kan vanaf € 10,00 goederen waarde) heeft onze voorkeur omdat dit voor ons onmiddelijk zichtbaar is. iDEAL betalingen worden uitgevoerd middels een tussenaccount bij stichting MOLLIE. Dit is veilig voor U en ons.
Daarnaast zijn er ook een aantal andere methoden welke gebruikt kunnen worden tegen een bepaalde tpeslag, zoals Paypal - creditcard - Bancontact - Belfius - Sofort - Achteraf betalen via Billink ( na goedkeur door Billink)
U kunt ook kosteloos vooruit betalen, dit vertraagd de verzending echter.
(dit duurt normaal 1 - 4 werkdagen voordat de betaling binnen is)
Als U iets snel geleverd wilt hebben is Ideal de beste manier.
U dient wel vooraf zeker te weten dat het bestelde op voorraad is.
Verzenden onder rembours is niet mogelijk.
Kefpro is een webshop welke in principe alleen verstuurd. Alleen enkele volumineuze producten kunnen eventueel op afspraak (tijdens kantooruren op werkdagen) afgehaald worden in ons logistiek center.
Hoe werkt achteraf betalen via Billink - bijzonderheden.
Billink voert voor Kefpro, 4x4life en sneeuwkettingenkopen het volledige achteraf-betaalproces uit.
Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Billink via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. ( binnen 14 dagen van plaatsen order)
Je kunt bij onze webshops betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 250.00 incl. BTW.
Ter goedkeuring voert Billink een gegevenscontrole uit. Billink hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven staat in haar privacy statement.
Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk betalen met een alternatieve betaalmethode.
Je kunt bij vragen altijd contact op nemen met Billink klantenservice via 0900-0400031 of op WhatsApp via 06-26205847.
Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de www.billink.nl website.
Verzenden onder rembours is niet mogelijk.
Verzenden onder rembours is niet mogelijk. Dit vanwege het feit dat diverse personen in het verleden hun zending niet accepteerden en KEFPRO dan met kosten werd opgescheept.
Veilig en snel is betaling via Ideal.
Als U achteraf wilt betalen kan dit via Billink, zie hier boven
Hergebruik verpakkingsmaterialen.
KEFPRO hecht veel waarde aan het milieu. Derhalve hergebruiken wij verpakkingsmateriaal zo veel mogelijk. Het kan dus zijn dat U producten ontvangt in een gebruikte kartonnen doos of ander verpakkingsmateriaal. Zo sparen wij het milieu, en besparen op verpakkingskosten. Zodoende kunnen wij de kosten ook zo laag mogelijk houden, en dus ook de prijs die u als klant betaald.
Is afhalen of montage mogelijk?
4x4life / KEFPRO is een webshop welk normaal verstuurd vanuit een eigen logistiek centrum.
Daar kan eventueel afgehaald worden. (in BEEK Limburg)
(Afhalen uitsluitend in overleg, na bestelling en betaling.)
Voor het afhalen dien je eerst via email te informeren of het te bestellen materiaal op voorraad is bij ons logistiek centrum
Hoe lang is de levertijd?
4x4 Life heeft een uitgebreid assortiment op voorraad.
- Heeft U iets dringend nodig of wilt U iets afhalen, informeer dan a.u.b. vooraf of het op voorraad is.
- Staat bij het artikel verwachtte levertijd 1-3 dagen, dan is dit artikel doorgaans uit voorraad leverbaar is.
-Staat bij het artikel verwachtte levertijd 4 dagen of langer, dan is dit een artikel welk doorgaans niet uit eigen voorraad leverbaar is. Dit bestellen wij apart voor u bij de fabriek of importeur. Wij krijgen dagelijks artikelen binnen en kunnen die dus ook snel aan U leveren.
- Normaal is de levertijd bij U ca. 1-3 dagen na ontvangst van de betaling.
- Wordt de levertijd langer als 1 week, dan nemen wij contact met U op.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De eventueel door ons berekende transportkosten ziet U direct bij de producten staan. (voor levering in Nederland)
De meeste van onze orders worden binnen Nederland kosteloos verstuurd vanaf €150.00 goederen waarde. (o.a. afhankelijk van merk en formaat)
Voor levering in België gelden andere tarieven, welke U kunt zien als U het aflever land wijzigt van Nederland naar bijvoorbeeld België.
Verzending en levering?
Normaliter zullen wij de bestellingen de dag na order versturen middels PostNL. Hiervan ontvang je normaliter een Track&Trace email.
Tevens versturen wij altijd status updates per email.
Indien bij uitzondering rechtstreeks door een importeur wordt verstuurd ontvang je geen track&trace email.
Volumineuze of lengte vracht goederen zoals daktenten, luifels, dakdragers langer als 160 cm. worden normaliter verstuurd middels een transporteur. (vrachtauto)
Voor de aflevering van bovenstaande volumineuze of lengte vracht zullen wij een afspraak met jou maken voor levering op een bepaalde werkdag.
Wat als ik niet thuis ben bij aflevering?
Als je er niet bent, zal PostNL een bericht achterlaten en normaliter afleveren bij de korts bij zijnde PostNL pakketshop.
Indien jouw spullen bij buren e.d. afgeleverd kunnen worden dien je dit middels een briefje op jouw deur aan de vervoerder te melden.
Op welk tijdstip is aflevering?
Dit kun je doorgaans volgen via de track&trace email welke je ontvangt, maar dit blijft een indicatie.
Welk keurmerk heeft 4x4 Life?
KEFPRO / 4x4Life is een onderneming met als missie:
de beste Kwaliteit en Service aan een concurrerende Prijs.
Wij hebben het webwinkelkeurmerk en ook de webwinkelkeur beoordelingen.
Hoe gaan wij om met de privacy wetgeving en cookies?
KEFPRO- 4x4 Life heeft deze privacyverklaring opgesteld om aan te tonen dat wij uw privacy zeer serieus nemen. Alle gegevens die door KEFPRO - 4X4 Life worden verzameld, zullen strikt vertrouwelijk bewaard worden en zullen niet worden uitgeleend, verhuurd of verkocht, noch op een of andere manier worden openbaar gemaakt. De informatie die u aan KEFPRO - 4x4 Life geeft, zal met de grootst mogelijke zorg behandeld worden. Zoals iedere firma weet ook KEFPRO - 4x4 Life graag waar de klanten vandaan komen en hoeveel bezoekers wij op onze site hebben.
Om dit te meten gebruiken wij veilige cookies, welke geen verdere gegevens van bezoekers vastleggen of verhandelen op welke wijze dan ook.
hoe kan ik mijn bestelling binnen de 14 dagen afkoelingsperiode retourneren?
Heeft U een verkeerde keuze gemaakt of voldoen de ontvangen producten niet aam uw verwachtingen? Dit is geen probleem. U kunt dan volgens punt 4,1 van onze algemene voorwaarden gebruik maken van retourneren, na akkoord door KEFPRO verkoop & verhuur.
Hiertoe vult U eerst een RETOURAANVRAAG in met al uw gegevens.